Politica de retur

Conform Legii nr. 449/2003, actualizata in 2008 si OG. 34/2014, puteti returna unul sau toate produsele cumparate din magazinul nostru online, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea fizica a produsului, fara penalitati sau invocarea unui motiv.

Mai jos, gasiti toti pasii necesari pentru finalizarea unui retur, in functie de cauza returului.

A. Produsul comandat nu va place sau nu se mai potriveste cu ceea ce va doriti (Pentru a evita costurile pe care le presupune returul, va rugam sa va uitati la pozele si informatiile oferite in site, iar daca aveti intrebari, nu ezitati sa ne contactati pentru a va oferi toate informatiile dorite, astfel incat produsele alese si comandate sa vi se potriveasca perfect)

1. Anuntati ca doriti sa returnati produsele achizitionate, in termen de maxim 14 zile lucratoare de la primirea produselor, prin una dintre variantele de mai jos:

▪ e-mail: office@tiemeup.ro,

▪ telefon: 0725 754 999,

▪ in contul personal pe www.tiemeup.ro (Istoric si Detalii ale Comenzilor –> Detalii – >Retur Produse Comandate)


2. Ambalati produsul astfel sa nu se deterioreze, pe parcursul transportului. Recomandam utilizarea ambalajelor in care le-ati primit.


3. Alegeti curierul. Pentru ca produsul returnat sa ajunga la noi aveti doua optiuni:

▪ il trimiteti cu orice curier ales de dumneavoastra, inafara de Posta Romana sau de Urgent Cargus si, in acest caz, dumneavoastra veti plati curierului taxa de transport. Riscurile posibile de deteriorare sau pierdere vor fi asumate de dumneavoastra.

▪ trimitem noi la dumneavoastra firma de curierat DPD, iar valoarea transportului pentru retur, adica 15 lei, va fi scazuta din suma pe care trebuie sa v-o rambursam pentru comanda returnata.


4. Completati pe colet adresa la care trebuie sa ajunga coletul care va fi returnat  : S.C. TIE-ME-UP SRL, Bucuresti, Str. Negustori, Nr. 14, Et. 3, AP. 11, Sect. 2, Interfon 111, telefon: 0725.754.999 sau 021.321.18.94.


5. Rambursarea valorii produselor comandate se va face in 5-10 zile din ziua in care ajunge la noi coletul returnat, dupa verificarea acestuia. In cazuri exceptionale, in care acest termen de rambursare se va prelungi, va vom notifica imediat.

▪ suma va fi rambursata in contul bancar pe care va rugam sa ni-l transmiteti pe mail impreuna cu numele titularului.

▪ in cazul in care ati efectuat plata cu cardul online prin platforma EuPlatesc, suma platita se va returna direct pe card, prin aplicatie.

• in cazul comenzilor sub 199.00 lei, care au avut taxa fixa de transport vom rambursa doar valoarea produselor returnate, nu si taxa de transport.

• din suma care urmeaza a fi rambursata vom retine si valoarea transportului (15 lei) daca alegeti sa trimitem noi curierul la dumneavoastra.


B. Alte situatii pentru retur produse:

• produsele trimise, in ciuda celor 3 verificari obligatorii efectuate de echipa noastra, sunt cu defecte;

• produsele expediate nu sunt cele din comanda dumneavoastra;

• informatiile oferite despre produs in magazinul nostru online difera substantial de produsul comandat si livrat.

In toate cele 3 cazuri de mai sus, S.C. Tie-Me-Up va suporta complet plata transportului de retur cu produsul/ produsele returnate.

1. Anuntati ca doriti sa returnati produsul achizitionat, in termen de maxim 14 zile lucratoare de la primirea produselor, prin una din variantele de mai jos:

▪ e-mail: office@tiemeup.ro,

▪ telefon: 0725 754 999,

▪ in contul personal pe www.tiemeup.ro (Istoric si Detalii ale Comenzilor –> Detalii –> Retur Produse Comandate)


2. Ambalati produsul astfel sa nu se deterioreze, pe parcursul transportului. Recomandam utilizarea ambalajelor in care le-ati primit.


3. Curier : trimitem noi la dumneavoastra firma de curierat DPD, pentru ridicarea produsului/produselor returnate, iar dumneavoastra nu veti plati nici un cost de transport.


4. Completati pe colet adresa la care sa ajunga coletul care va fi returnat este : S.C. TIE-ME-UP SRL, Bucuresti, Str. Negustori, Nr. 14, Et. 3, AP. 11, Sect. 2, Interfon 111, telefon: 0725.754.999 sau 021.321.18.94.


5. Rambursarea valorii produselor comandate, cat si a transportului achitat la plasarea comenzii (daca este cazul) se va face in 5-10 zile din ziua in care ajunge la noi coletul returnat, dupa verificarea acestuia. In cazuri, exceptionale, in care acest termen de rambursare se va prelungi, va vom notifica in cel mai scurt timp.

▪ suma va fi rambursata in contul bancar pe care va rugam sa ni-l transmiteti pe mail impreuna cu numele titularului.

▪ in cazul in care ati efectuat plata cu cardul online prin platforma EuPlatesc, suma platita se va returna direct pe card, prin aplicatie.

C. Cazuri in care refuzam returul:

S.C Tie-Me-Up S.R.L nu poate accepta returul produsele achizitionate prin intermediul unui Contract si/sau nu poate pretinde oricare alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:

• produsul nu a fost achizitionat din magazinul nostru online www.tiemeup.ro.

• notificarea de returnare are data de expediere care depaseste perioada de 14 zile lucratoare din ziua lucratoare a predarii catre dumneavoastra a coletului (de catre curier).

• daca produsul returnat este purtat, cu urme de uzura sau rupturi sau fara accesoriile sale sau fara ambalaj.

Ne pastram dreptul de a refuza orice colet de retur si orice rambursare a contravalorii produselor returnate, daca nu am fost anuntati de intentia de returnare sau daca coletele ajung la noi cu taxa de transport ramburs.

Va multumim, 

Echipa Tie-Me-Up


Contactati-ne: 0725.754.999/021.321.18.94
Email: office@tiemeup.ro
S.C. Tie-Me-Up S.R.L.
Str. Negustori Nr. 14, Bucuresti