lcp

Politica de securitate a prelucrarii datelor cu caracter personal

Va multumim pentru vizita dumneavoastra in magazinul nostru online, www.tiemeup.ro. Pentru compania noastra, S.C. Tie-Me-Up S.R.L, asigurarea unei relatii de calitate, sigure, de incredere cu dumneavoastra, este cea mai importanta valoare a companiei. Parte a acestei relatii, este si asumarea companiei de a respecta politica GDPR de protectie si confidentialitate a datelor cu caracter personal pe care ni le furnizati.

Cine suntem?

S.C. Tie-Me-Up S.R.L., cu magazinul online www.tiemeup.ro, este o companie romaneasca care are ca obiect de activitate productia, importul si vanzarea online sau B2B a accesoriilor prezentate in site-ul nostru.
Datele companiei:
Str. Negustori Nr. 14, Cod postal 023953, Sector 2, Bucuresti
Cod unic de inregistrare: RO 30547337 
Numar in Registrul Comertului: J40/9332/2012 
Mail: office@tiemeup.ro.
Telefon: 0725.754.999/021.321.1894 (intre orele 9:00 si 19:00)

Ce trebuie sa stiti cand intrati in site-ul www.tiemeup.ro?

Site-ul nostru se afla pe platforma Prestashop, platforma care a implementat masurile de siguranta cerute pentru a se conforma normelor GDPR.
Prin utilizarea serviciilor/ modulelor din site-ul www.tiemeup.ro (creare cont, navigare in pagini, cumparare produse, etc.), Clientul accepta ca datele sale personale si comerciale (precum: numele de familie, prenumele, adresa de e-mail, informatiile statistice despre activitatea sa) sunt prelucrate pentru scopurile descrise mai jos.
Prin acceptarea acestui acord, datele dumneavoastra personale vor fi prelucrate de S.C Tie-Me-Up S.R.L. conform prezentei Politici de Prelucrare a Datelor cu Caracter Personal.
In cazul refuzului de a accepta prelucrarea acestor date, Tie-Me-Up se afla in imposibilitatea de a prelua, procesa, livra comanda dumneavoastra.

Pe cine puteti contacta in legatura cu Politica de Securitate Tie-Me-Up?

DPO Responsabil cu Protectia Datelor cu caracter personal:
Jenea Ignat
București
Tel.: +0725.754.999 / 021.321.1894
E-Mail: office@tiemeup.ro

Care sunt principiile nostre in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal?

  • Datele cu caracter personal sunt prelucrate de Tie-Me-Up cu buna-credinta si in conformitate cu normele legale in vigoare.
  • Datele cu caracter personal sunt colectate de Tie-Me-Up doar pentru scopurile mentionate mai jos si sunt limitate la cerintele legale.
  • Datele cu caracter personal nu se stochează de Tie-Me-Up pentru o perioada mai lunga decat este necesar pentru realizarea scopurilor in care au fost colectate.
  • Tie-Me-Up a luat masuri tehnice si organizatorice adecvate pentru protejarea datelor cu caracter personal impotriva distrugerii accidentale sau ilegale, pierderii, modificarii, dezvaluirii, accesului neautorizat sau oricarei alte forme de prelucrare ilegala

Care sunt datele cu caracter personal pe care le prelucram?

Pentru indeplinirea activitatilor comerciale pe care magazinul nostru online le desfasoara, adica vanzarea online de accesorii fashion, avem nevoie de datele dumnevoastra personale:

  • Numele si prenumele 
  • Adresa de livrare
  • Adresa de facturare, daca doriti factura pe alta adresa decat cea de livrare
  • Adresa de mail
  • Telefonul 

Pe langa aceste date, pe care le completati atunci cand va faceti cont sau cand faceti o comanda fara cont, mai procesam informatii care ne ajuta sa imbunatatim continutul site-ului nostru, sa il optimizam pentru dumneavoastra, sa va oferim informatii care va intereseaza si sa desfasuram activitati de promovare a produselor pe care le oferim:

  • Date referitoare la istoricul cautarilor dumneavoastra, respectiv: articole citite, produse vizualizate, pagini din site care au fost accesate, etc.
  • Cu ajutorul unor coduri de tracking instalate pe platforma noastra de la diversi furnizori de servicii de analize si statistici sunt colectate date precum adresa de IP, durata de utilizare a paginii, paginile vizitate.

Pentru ce ne sunt necesare aceste date cu caracter personal?

  • Lucram in permanenta pentru a va face cat mai placuta si usoara experienta dumneavoastra de cumparare in magazinul nostru online. Pastrandu-va contul activ (acceptand pastrarea informatiilor dumneavoastra din cont) se simplifica foarte mult pasii pe care trebuie sa ii parcurgeti in procesul de cumparare, economisiti timp si se evita greselile de adrese, informatii livrare.
  • Informatiile din pagina de comanda sunt necesare pentru procesarea, facturarea, livrarea bunurilor si serviciilor comandate.
  • Datele dumneavoastra de contact sunt obligatorii pentru livrarea comenzii de catre curieri si sunt folosite in completarea documentelor de livrare (AWB-uri livrare).
  • Acceptul dumneavoastra ne permite o mai buna informare si comunicare: va putem instiinta ca am primit comanda, care este stadiul ei de pregatire, momentul in care a fost preluata de catre curier. Datele dumneavoastra mai sunt folosite pentru: crearea /confirmarea crearii contului, a retrimiterii parolelor uitate, confirmarea realizarii platilor cu cardul, raspunsuri la intrebarile/reclamatiile plasate, pentru a ne da un feedback in legatura cu produsele cumparate si serviciile oferite.
  • Pentru a va prezenta opiniile si experienta dumneavoastra cu produsele si serviciile oferite de
  • Tie-Me-Up si altor posibili cumparatori.
  • Cresterea gradului de satisfactie atunci cand navigati in site-ul nostru, prin efortul permanent de a optimiza si imbunatati functionarea platformei noastre. 
  • Atunci cand lansam colectii noi sau avem oferte speciale va vom informa prin newslettere. Fiecare newsletter are un buton de dezabonare. Prin urmare, daca veti dori sa nu mai primiti astfel de informari de la noi, va puteti dezabona.
  • Ca pentru orice alta companie, campaniile de marketing sunt necesare pentru a ne putea dezvolta si pentru a va putea oferi produse si servicii de calitate in continuare. Doar informatiile necesare din datele dumneavoastra, vor fi folosite in deplina siguranta pentru campanii de promovare a bunurilor si serviciilor, pentru cercetare de piata, statistica, monitorizare a vanzarilor si comportamentului de cumparare a Clientilor, activitati administrative si de media, etc.

Cine are acces la datele dumneavoastra?

Va aducem la cunostinta ca pentru functionarea eficienta a platformei utilizam diferite servicii de la furnizori externi sau interni (”persoane imputernicite de operator”), carora le putem transmite o parte din datele cu caracter personal date de dumneavoastra, cu mentiunea expresa ca vom apela doar la persoane imputernicite, care ofera garantii suficiente pentru punerea in aplicare a unor masuri tehnice si organizatorice adecvate, astfel incat prelucrarea sa respecte cerintele prevazute in Regulament si sa asigure protectia drepturilor fiecarui client Tie-Me-Up. Categoriile de servicii pentru care colaboram cu furnizorii mai sus mentionati si datele cu caracter personal transferate acestora sunt urmatoarele:

  • Servicii newsletter - adresa de e-mail, nume, prenume.
  • Servicii de facturare - nume, prenume, adresa de e-mail, adresa.
  • Servicii de curierat/posta - nume, prenume, adresa de e-mail, numar de telefon, adresa.
  • Servicii de procesare plati online - nume, prenume, adresa de e-mail, adresa.
  • Servicii de comentarii - nume, prenume, e-mail.
  • Servicii de contabilitate – nume, prenume, adresa.

Cat timp sunt stocate datele personale?

Datele cu caracter personal furnizate vor fi prelucrate pe perioada derularii relatiilor contractuale cu fiecare client, precum si ulterior, pentru o durata rezonabila, care nu poate fi mai scurta decat termenul general de prescriptie.

Care sunt drepturile persoanelor ale caror date personale sunt colectate si/sau prelucrate de Tie-Me-Up?

Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de urmatoarele drepturi cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal care va privesc:

  • Clientul are dreptul de a accesa si corecta datele personale referitoare la el si colectate de Tie-Me-up in baza acestui acord. Aceste drepturi sunt exercitate direct in site, prin accesarea contului dumneavoastra personal si prin bifarea optiunilor din “Controleaza-ti confidentialitatea”
  • Dreptul de informare. Aveti dreptul de a obtine de la S.C. Tie-Me-Up S.R.L., conform art. 12 al Legii nr. 677/2001 cel putin urmatoarele informatii, cu exceptia cazului in care sunteti deja in posesia  informatiilor respective:

a)  identitatea operatorului si a reprezentantului acestuia, daca este cazul.
b)  scopul in care se face prelucrarea datelor.
c)  informatii suplimentare, precum: destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor.
d)  orice alte informatii ale caror furnizare este impusa prin dispozitie a autoritatii de supraveghere, tinand seama de specificul prelucrarii.

  • Dreptul de acces la date. Aveti, de asemenea, dreptul de a obtine de la S.C. Tie-Me-Up S.R.L , conform art. 13 al Legii nr. 677/2001, la cerere si in mod gratuit pentru o solicitare pe an, confirmarea faptului ca datele care va privesc sunt sau nu sunt prelucrate de S.C. Tie-Me-Up S.R.L.
  • Dreptul de interventie asupra datelor. Totodata, aveti dreptul de a obtine de la operator, conform art. 14 al Legii nr. 677/2001, la cerere si in mod gratuit, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma legii, in special a datelor incomplete sau inexacte.
  • Dreptul de opozitie. Va puteti opune in orice moment prelucrarii datelor cu caracter personal care va privesc de catre S.C. Tie-Me-Up S.R.L, conform art. 15 al Legii nr. 677/2001.
  • Dreptul de a va adresa justitiei. Conform art. 18 al Legii nr. 677/2001 aveti dreptul de a va adresa justitiei pentru apararea oricaror drepturi garantate de lege care v-au fost incalcate de catre Tie-Me-Up SRL.

Pentru exercitarea acestor drepturi va rugam sa ne trimiteti o cerere scrisa, datata si semnata, in atentia responsabilului nostru DPO :
Jenea Ignat
București
Tel.: +0725.754.999/021.321.1894
E-Mail: office@tiemeup.ro

Cum aveti acces la datele personale 

Pentru orice intrebari sau cereri referitoare la datele cu caracter personal pe care ni le-ati transmis, inclusiv in vederea exercitarii drepturilor pe care le aveti, va rugam sa contactati responsabilul nostru DPO :
Jenea Ignat
București
Tel.: +0725.754.999/021.321.1894
E-Mail: office@tiemeup.ro

Care sunt modalitatile prin care Tie-Me-Up colecteaza si foloseste o parte din datele dumneavoastra personale (ex. IP) si cum sunt folosite?

Tie-Me-Up utilizeaza in acest sens cookie-urile, fisiere mici pe care un site sau furnizorul de servicii le transfera pe unitatea hard disk a computerului prin intermediul browserului Web (doar daca dumneavoastra va dati acceptul).
Acestea permit sistemelor site-ului sau ale furnizorului de servicii sa recunoască browserul dumneavoastra si sa capteze si sa retina informatii.
De ce avem nevoie de informatii obtinute prin cookie-uri: a) pentru a ne ajuta sa ne amintim si sa procesam elementele din cosul dvs. de cumparaturi. b) pentru a ne ajuta sa intelegem preferintele dumneavoastra pe baza activitatii anterioare sau actuale a site-ului, ceea ce ne permite sa va oferim servicii imbunatatite, c) pentru a ne ajuta sa realizam date agregate despre traficul site-ului si interactiunea site-ului, astfel incat sa stim directiile in care avem nevoie sa dezvoltam, sa construim, sa imbunatatim site-ul. d) pentru identificarea utilizatorilor e) pentru a retine preferintele personalizate ale utilizatorilor. f) pentru a ajuta utilizatorii sa realizeze sarcini fara a trebui sa reintroduca informatiile atunci cand navigheaza de la o pagina la alta sau cand viziteaza site-ul mai târziu. e) pentru publicitatea tinta comportamentala online si pentru a afisa anunturi relevante pentru ceva cautat in trecut de utilizatori.
Toate informatiile legate de cookie-uri le puteti citi in pagina de: Cookie-uri

Acest document se completeaza cu intreg setul de proceduri de securitate cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal aprobat de conducerea Tie-Me-Up SRL.
Prezenta Politica de Securitate a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal a fost adoptata astazi, 16 mai 2018, in Bucuresti.


Va multumim,


Echipa Tie-Me-Up