Politica de retur

  • Conform Legii nr. 449/2003, actualizata in 2008 si OG. 34/2014, puteti returna unul sau toate produsele cumparate din magazinul nostru online, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea fizica a produsului, fara penalitati sau invocarea unui motiv.

     Ce trebuie sa faceti in cazul unui retur ?

  • Sa ne notificati intentia de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail: office@tiemeup.ro, document livrat cu curierul etc.) in termen de maxim 14 zile lucratoare de la primirea produselor.
  • Sa le ambalati corespunzator, astfel incat pe parcursul transportului sa nu se deterioreze. Recomandam utilizarea ambalajelor in care le-ati primit, deoarece accesoriile din matase, ambalate necorespunzator, se pot sifona si deteriora complet.
  • Alegerea curierului, achitarea taxei de transport pentru coletul returnat, precum si riscurile posibile de deteriorare sau pierdere vor fi asumate de dumneavoastra.
  • Adresa pe care trebuie sa o completati pe coletul care va fi returnat este : S.C. TIE-ME-UP SRL, Bucuresti, Str. Negustori, Nr. 14, Et. 3, AP. 11, Sect. 2, Interfon 111,  telefon: 0725.754.999 sau 021.321.18.94.
  • S.C. Tie-Me-Up va face rambursarea valorii comenzii achitate de dumneavoastra in contul bancar pe care va rugam sa ni-l transmiteti pe mail impreuna cu numele titularului. In cazul comenzilor sub 99.00 lei, care au taxa  fixa de transport vom rambursa doar valoarea produselor comandate, nu si taxa de transport.
  • In cazul in care ati efectuat plata cu cardul online prin platforma EuPlatesc, suma platita se va returna direct pe card, prin aplicatie.
  • De regula, rambursarea banilor se va face in 48 de ore din ziua in care ajunge la noi coletul returnat, dupa verificarea acestuia. In cazuri, exceptionale, in care acest termen de rambursare se va prelungi, va vom notifica in cel mai scurt timp
  • Ne pastram dreptul de a refuza orice colet de retur si orice rambursare a contravalorii comenzilor, daca nu am fost anuntati de intentia de returnare sau daca coletele ajung la noi fara sa fi achitat dumneavoastra taxa de transport.
  • Clientul S.C Tie-Me-Up S.R.L nu poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract si/sau nu poate pretinde oricare alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele scopuri sau situatii:
    - produsul nu a fost achizitionat din magazinul nostru online www.tiemeup.ro.
    - notificarea de returnare are data de expediere care depaseste perioada de 14 zile lucratoare din ziua lucratoare a predarii catre dumneavoastra a coletului (de catre curier).
    - cand produsul returnat a fost purtat sau deteriorat.

 

Ce trebuie sa faceti in cazul unui schimb de produse ?

  • Sa ne notificati intentia de a schimba produsul / produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail: office@tiemeup.ro, document livrat cu curierul etc.) in termen de maxim 14 zile lucratoare de la primirea produselor.
  • Sa le ambalati corespunzator, astfel incat pe parcursul transportului sa nu se deterioreze. Recomandam utilizarea ambalajelor in care le-ati primit, deoarece accesoriile din matase, ambalate necorespunzator, se pot sifona si deteriora complet.
  • S.C. Tie-Me-Up va suporta plata transportului de tur -retur al coletului cu produsul/ produsele care doriti sa fie inlocuite, in cazul in care : 1) comanda dumneavoastra de inlocuire are o valoare mai mare de 250 lei ; 2) produsele trimise, in ciuda celor 3 verificari obligatorii efectuate de echipa noastra, sunt cu defecte sau 3) produsele expediate nu sunt cele din comanda dumneavoastra, 4) Informatiile oferite despre produs in magazinul nostru online difera substantial de produsul comandat si livrat.
  • In cazul in care doriti sa inlocuiti produsele deja comandate si livrate pentru ca nu va plac sau nu se mai potrivesc cu ceea ce va doriti, vom accepta fara probleme inlocuirea acestora, dar cu o taxa de transport de 30.00 lei (15 lei returul comenzii initiale + 15 lei livrarea noilor produse alese). Pentru a evita acest cost, va rugam sa va uitati la pozele si informatiile oferite in site, iar daca aveti intrebari, nu ezitati sa ne contactati pentru a va oferi toate informatiile dorite, astfel incat produsele alese si comandate sa vi se potriveasca perfect.
  • Procedura de schimb produse: cand curierul ajunge la dumneavoastra cu noua comanda, va rugam sa ii predati coletul cu produsele comandate initial. Documentul de transport (AWB) care trebuie sa insoteasca acest colet se gaseste in folia protectoare de plastic de pe coletul care va ajunge la dumneavoastra sau vi-l putem trimite pe adresa de mail pentru a-l printa si introduce in plicul de plastic pe care curierul vi-l va pune la dispozitie.
  • Daca noua dumneavoastra comanda de inlocuire are o valoare mai mare decat prima, diferenta de pret o veti achita ramburs curierului in momentul schimbului de colete.
  • In cazul in care comanda dumneavoastra de inlocuire are o valoare mai mica decat comanda initiala, vom achita diferenta de pret in contul dumneavoastra bancar pe car ni-l puteti transmite pe email impreuna cu numele titularului. Pentru comenzile initiale achitate cu cardul prin EuPlatesc, rambursarea diferentei se va face direct pe card, prin aceeasi platforma de plati, in maxim 3 zile de la primirea coletului returnat.

Contactati-ne: 0725.754.999/021.321.18.94 
Email: office@tiemeup.ro 
S.C. Tie-Me-Up S.R.L. 
Str. Negustori nr. 14, Bucuresti